søndag 17. oktober 2010

Huskeliste

Jeg trenger et lett kamera som kan brukes bådw når jeg er å dykker og når jeg er å surfer. Og at det skal overleve hvis jeg skulle være uheldi å miste det i bakken. Dette er kameraene jeg har sett på, så da er det bare å finne det beste og billigste.
Olympus Mju 1030
Olympus TOUGH 6010
Olympus TOUGH 8010


Jeg må gjøre meg klar til vinteren. Desverre. Men fleecen kan jeg ta med på turen å bruke der, så da e det nødvendig. God unnskyldning. Dessuten så får vi avslag på 30 %, da e det bare å slå til! (Siden linkene ikke virket så legger jeg ut bilde i stede)

Norønna dunjakke Lyngen










Norønna fleecejakke Narvik









Trenger vintersko, men da skal jeg høre om det ikke kan bli sponset litt. Jeg har mine kontakter...

OG jeg trenger lette tursko...

Tips og triks mottas med takk!


Jeg får dårlig samvittighet når jeg bruker penger, når jeg egentlig skal spare masse...

8 kommentarer:

ImaLittle sa...

Kan du definere 'lette tursko'? :p

Sigrid sa...

Sko som e gode å gå i, tåler vann og som man kan reise rundt i både storby og landsby med. Sko som ikke er så store og tunge. Litt "grove" joggesko. Sjønne? ;p
HAr funnet noen slamonsko som er på salg(vet ikke om de enda er det), så skal sjekke ut de. Isabell kjøpte dem:)

Ida sa...

"dessuten får VI avslag på 30 %"
???? inngår JEG i VI??? ;)

Ida sa...

Ida som i storesøster Ida (kom til å tenke på at det navnet kunne bli litt misforstått..;))

Sigrid sa...

Fikk du bestilt, storesøster Ida?

Isabell sa...

Kjøp de salamonskoan! E helt superfornøyd me dem! :D

Isabell sa...

Kjøp de salamonskoan! E helt superfornøyd me dem! :D

Sigrid sa...

Vurderes sterkt! Enda på salg?