fredag 2. desember 2011

5 små dager...

Jeg har eksamen om 5 dager og jeg har ikke noen ide om hvor jeg ligger i løypa. Det er masse som ennå gjennstår å leses, men hvor skal jeg starte. Det er ikke fordi jeg har lest så mye, det er bare følelsen av at det er alt for mye å lese og jeg ikke har noe motivasjon til å gjøre det. Jeg vil heller legge meg ned å sove, eller gjøre noe som er gøy. Er det for mye å forlange? Men det er to uker igjen og de må jeg komme meg gjennom. Det er snakk om to små uker og jeg har egenltig ikke så mye å rope for, men jeg roper litt selvom. Det er bare sånn jeg er.
Eksamen kjeder meg, og jeg liker ikke ting som kjeder meg. Jeg blir sliten av det. Hvorfor kan ikke eksamen være gøy? Hvorfor kan vi ikke komme opp i kaffedrikking eller julegavepakking? Jeg hadde vært ganske god der. Tror jeg. Eller se på tv, der hadde jeg sikkret meg topp karakter..


Dette føler jeg for eksamen nå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Stå på !!! Du klare det!!! Står å heie på sidelinja ved innspurten!! Storesøsterklem