fredag 27. januar 2012

Til helga kanskje

Dagene går for fort. Jeg rekker ikke tenke hva jeg skal gjøre med dagen, før jeg står i nattklærne og klar for senga igjen. Sånn som denne helga, den kommer til å gå i supermann- fart. Jeg starter helga med innebandytrening med gutta, første for min del. Etter fysisk aktivitet er det hjem for å dusje og se på Twin Peaks(!) sammen med KB og Tonnis. Har ikke sett på en uke og vi har ikke sååå mye igjen, spennende! I kveld kommer også Ilsebill på besøk for hun skal til Marocco i morgen. Lucky bastard! Så er det natt igjen. Lørdagen starte med at jeg må få sendt Ilsebill på toget til Gardermoen så hun kan sette seg på flyet ut i verden. Lucky bastard! Dernest er det å spenne på seg skia og sjekke ut marka sammen med Fossn, og kanskje Tonnis(om hun når det før trening) og KB(har ikke spurt ennå). Liker skiforholdene her i Oslo. Positivt overrasket!
Hjem, mat og skift, før jeg drar på Megazone med innebandylaget. Noe laserskyte greier, folk sier det er gøy så det blir vel det. Natt.
Opp, rolig morgen. Kanskje, om kjentfolk skal, dra å ake i Korketrekkeren(?) med FHS folk. Sånne FHS folk jeg egentlig ikke har noe til felles med enn at jeg har gått på FHS med dem. Etter snebasing og hyggelige(?) folk skal jeg på kafè. En typisk greie man gjør her i Oslo, og søndager er den ultimate kafè-dagen. Skal med Cat og Hans(har ikke spurt henne ennå, men hun blir med).
Rolig søndagskveld, før helga er over og en ny fullpakka uke begynner igjen. Og neste helg blir ikke mindre rolig. Da kommer Annki, Iggy og Hildur til byen. DET blir gøy. Også skal jeg spille kamp og være frivillig på VM i skiskyting, men det er neste helg. Dette handlet om denne helga. Prøver å holde meg til nåtiden, men ikke lett. . .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heldig du e som har så mye å gjøre! Vi kan gjerne bytte for en stund; du kan komme hit å fyre i ovnen, spise sjokolade og se på snefillene som daler ned kun i selskap med 3 hunder, så kan jeg være i oslo og spille innebndy og dra på kafe og se på alle folkene ?!
Ida

Sigrid sa...

Ja, den e æ med på! I alle fall for en liten periode. Kan være æ blir litt for rastlaus;) Kanskje du kan komme på besøk i påska? Sammen med Nora! Sisters in Osloweek(end)!!