onsdag 7. september 2011

Farvel!

Da har jeg tatt den avgjørelsen at jeg skal være uten facebook i en uke. Folk mener det blir hardt og jeg veit det kommer til å bli det. Men hallo, det er facebook vi snakker om, ikke en uunværlig person man elsker å tilbringe tid med eller at mitt sosiale liv kommer til å gå dunken. Jeg er egenltig litt sjokka over at det kan være så tungt. Men jeg er ved godt mot og jeg skal klare det. Både jeg og Tonje!

Farvel for denne gang!
Dag 1:
Jeg har ingen store abstinenser ennå, men jeg har tatt meg selv i å automatisk skrevet inn facebooks nett adresse... Tror bloggen blir en kompassasjon mot face.

Forresten så er det ikke så gøy å skrive en studieoppgave som ikke er så lett. Skummelt at det er den aller første oppgaven vi har. Jeg veit ikke helt hvor jeg skal begynne.

2 kommentarer:

Catrine sa...

Er bra tiltak! Kanskje jeg må gjøre det samme nå som jeg skal begynne på filosofioppgave i exphil, har samme problem: Hvor skal jeg begynne?!?!?! Vi får ta en skrivekveld/dag sammen, med te eller kakao ;)

Sigrid sa...

E meget fornød med det :) Og det går faktisk veldi bra! Nu har det jo bare gått ett døgn, så blir spennende å se fortsettelsen! Det må vi ha, så kan vi inspirrere kværande! Æ e helt med på te og kakao ;)