lørdag 10. september 2011

Ikea

Igjen... Og tror ikke det blir den siste..

I regnfulle Oslo trenger man støvler. Så jeg har endelig skaffet meg noen fete korte Viking -støvler. Men selvsagt har jeg ikke fått brukt de ennå for været er fint... I morgen er det meldt REGN så da blir det bra vett du.(Støvlene ikke kjøpt på Ikea)

Så blid er man etter et besøk på Ikea med pene folk. Hurra! Og ikke minst fordi man har et helt ekstremt fint verdenskart!

Ønsk Kurt velkommen til familien. Han skal bo her så lenge jeg klarer å opprettholde hans grunnleggende behov.. Han er veldi kul!

Det andre jeg kjøpte på Ikea va:
to oppbevaringsbokser, til bla. bilder
to sett rammer i rosa og lyseblå
oppvaskbørst til kjøkkenet

Ønsker seg fra Ikea, men fikk det ikke med fordi det var for tungt:
bokhylle!
Fint å få besøk av foreldrene om en uke...

Ingen kommentarer: